tisdag 1 februari 2011

Hej alla mina vänner

Ja som ni ser så lever jag, har inte bloggat på flera månader men så blir det ibland,
Jag jobbar nu heltid och på fritiden är det fullt upp med barnbarn,  hemmet oxå symaskinerna förstås


Har sytt nya vårgardiner till köket och här har jag blandat det underbara rostyget med rutigt
och gjort hissgardiner

En löpare till köksbordet med broderi

Närbild på broderiet.

Till slut blev det en kudde oxå den med broderi, hittade sen lampskärmar som blev perfekta till
Nu kan man bara sitta här o njuta o hoppas gubben kommer hem med fräscha blommor varje helg,
tror ni han fattar vinken.....

4 kommentarer:

  1. Fniss...ja de kan man ju hoppas på!!!!!
    Vore toppen till varje helg....
    Fina gardiner.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Så fint, var har du hittat det där? eller har du sytt? det där var så underbart. Fint du har på bloggen också. Väldigt i min stil. ME LIKE. Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  3. Läser man bättre så står det ju att du har sytt, förlåt Kram

    SvaraRadera
  4. Ohhh va rart Carina, jättfint och vårligt/somrigt! kram Annica.

    SvaraRadera