lördag 2 oktober 2010

Lite nytt


Mycket har hänt sen jag var aktiv bloggare haha
bland annat så har jag varit på arbetspraktik i en gardin o heminredningsbutik, jättekul!
Jag var där i 3 månader och verkligen rätt ställe för mig (alltså trivsel) men kroppen orkar inte stå och gå så mycket som krävs för att jobba där. Alla som jobbar där är jättegoa människor och jag kommer verkligen sakna dem. Som tur är så är det ju nära dit och jag vet när kaffet är på, så jag kommer att hänga där i mellan åt. Och har du vägarna förbi kika då in i denna härliga butik i Askersund, Franzens eftr den är väl värd ett besök.
När jag var där hade jag med min broderimaskin och broderade på beställning och man kan fortfarande beställa broderier från mig där. Jag har gjort gardiner, frotte o kökshanddukar,väskor, dukar och mycket mera, här kommer lite bilder...




Brodyr på gardin

Gardin



Väskor

Handdukar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar